Bezplatná zkušební verze na 14 dní

Nevyžaduje se žádná kreditní karta · Zrušte kdykoli budete chtít
Zažijte plný potenciál platformy bez jakýchkoliv závazků.

Start

$49 / měsíc

Jednorázová platba 490 USD (2 měsíce zdarma)

Zkušební verze zdarma

Pro malé organizace.

  • 150+ šablon průzkumů

    Začněte od šablony a upravte ji podle svých potřeb. Máme spoustu šablon pro zákaznické, zaměstnanecké, marketingové a obecné průzkumy.

  • Intuitivní rozhraní

    Snadné spuštění a snadné zvládnutí. Snadné použití a použitelnost jsou nejvíce zdůrazňovanými výhodami Startquestion našimi uživateli.

  • Všechny typy otázek

    Vyberte si jakýkoliv typ otázky, který chcete: otázky s více možnostmi, roletky, maticové otázky, otázky s otevřenou odpovědí, NPS, posuvníky, přesuny, seřazování, přidělování bodů, e-mailové otázky, číselné otázky, datumové otázky, nahrávání příloh, a další.

  • Personalizovaný branding

    Přidejte logo vaší společnosti, personalizujte barvy průzkumu a pozadí, aby odpovídaly vaší značce.

  • Pokročilá logika otázek

    Ptejte se pouze na relevantní otázky, abyste získali nejvyšší míru odpovědí. Logika otázek vám umožňuje zobrazovat nebo skrývat otázky na základě předchozích odpovědí a/nebo atributů respondentů.

  • Kampaně s průzkumem v e-mailu

    Odesílejte průzkumy na seznam vašich e-mailů s naším pokročilým modulem pro zasílání. Sledujte, kdo odpověděl, nastavte automatická připomenutí a přiřaďte atributy respondentů k lepšímu segmentování odpovědí. Položke otázku již v e-mailu.

  • Průzkumy na webových stránkách s widgetem

    Ptejte se uživatelů v kontextu, kdy procházejí vaší webovou stránku nebo produkt/aplikaci. Zacílte průzkumy na základě přesných kritérií a spusťte je bez zapojení IT.

  • Export do Excelu a SPSS

    Exportujte raw data a reporty pro další analýzu ve formátech xlsx a SPSS.

  • Křížové tabulky

    Porovnávejte výsledky z jedné otázky (nebo atributu) s jinou otázkou pro získání hlubších poznatků o distribuci odpovědí.

  • Podpora e-mailu

    Náš tým je tu od toho, aby vám pomohl prostřednictvím e-mailu od pondělí do pátku od 9 do 17h.

  • Dodržování GDPR

    Bezpečnost dat je naší prioritou. Jsme 100% v souladu s GDPR a důvěryhodní pro banky, zdravotnictví a vládní projekty.

  • Integrace

    Integrujte pomocí Zapier s tisíci aplikacemi třetích stran nebo pomocí naších nativních integrací s Google Analytics, Freshmail, Salesmanago a dalšími.

1000 vyplnění průzkumu

Doporučeno

Business

$99 / měsíc

Jednorázová platba 990 USD (2 měsíce zdarma)

Zkušební verze zdarma

Pro profesionály v oblasti CX, HR, UX a výzkumu trhu.

  • Všechny funkce START

    Obsahuje všechny funkce z plánu START

  • Reporty ve formátech Word, PowerPoint, PDF

    Exportujte reporty jedním kliknutím do formátů pptx, docx a pdf. Nemusíte ručně přesouvat data z jednoho softwaru do druhého.

  • Personalizované reporty

    Rozhodněte, jaké typy dat chcete ve svých reportech. Vytvářejte vlastní obrandované reporty s agregovanými výsledky, trendy, hodnoceními, křížovými tabulkami a exportujte je do nejběžnějších formátů.

  • Grafy trendů

    Sledujte, jak se měření jako NPS nebo spokojenost mění v průběhu času: denně, týdně, měsíčně. Rozpoznávejte trendy a jednejte podle nich.

  • Hodnocení

    Hodnoťte odpovědi na základě vypočteného skóre. Zjistěte, co funguje nejlépe, a na které oblasti byste měli investovat.

  • Výkonné dashboardy

    Seskupte nejdůležitější metriky do jednoho dashboardu a sdílejte je se svým týmem nebo ředitelem. Každý může sledovat výsledky v reálném čase.

  • Hodnocení zaměstnanců

    Provádějte hodnocení zaměstnanců a automaticky vypočítejte skóre v nejdůležitějších oblastech rozvoje. Vytvářejte skupiny otázek a přiřazujte body k správným odpovědím.

  • Znalostní kvízy a testy

    Přidejte body k odpovědím a vypočtěte konečné skóre. Zobrazte personalizovanou děkovací stránku s výkladem skóre a doporučeními.

  • E-mailové alerty

    Nakonfigurujte automatická e-mailová upozornění pro každou odpověď nebo pro jednu odpovídající vašim kritériím. Pošlete je každému, kdo je zodpovědný za konkrétní oblast, aby mohli rychle reagovat na zpětnou vazbu.

  • Alerty ve Slacku

    Nakonfigurujte automatická upozornění pro váš Slacku pro každou odpověď nebo pro odpovědi odpovídající vašim kritériím. Vyberte kanály týkající se zpětné vazby zákazníků nebo zaměstnanců ve vaší firmě.

  • Podpora v chatu

    Naši specialisté jsou k dispozici pro pomoc prostřednictvím chatu v produktu od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00 hodin.

  • Podpora prostřednictvím telefonu

    Naši specialisté jsou k dispozici pro pomoc prostřednictvím telefonu od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00 hodin.

5000 vyplnění průzkumu

TEAM

$199 / měsíc

Jednorázová platba 1990 USD (2 měsíce zdarma)

Zkušební verze zdarma

Pro týmy a programy hlasu zákazníka (VoC).

  • Všechny funkce BUSINESS

    Obsahuje všechny funkce z plánu BUSINESS

  • Účty pro 3 uživatele

    Obsahuje účty pro 3 uživatele

  • Spolupráce na obsahu průzkumu

    Uživatelé mohou spolupracovat na jednom průzkumu vytvořeném jinými uživateli, měnit otázky a nastavení, sdílet odkazy a spustit nebo dokončit průzkum.

  • Spolupráce na výsledcích

    Uživatelé mohou spolupracovat na výsledcích průzkumu tím, že vytvářejí segmenty, provádějí vlastní analýzy, stahují výsledky a personalizované reporty.

  • Správa úrovně přístupu

    Uživatelé mohou rozhodnout, jak sdílet svůj průzkum s jinými uživatelskými účty: zda je to plný přístup, pouze pro čtení nebo je soukromý - nedostupný pro jiné uživatele v tomto účtu.

  • Plánované e-mailové reporty s výsledky

    Naplánujte denní, týdenní nebo měsíční aktualizace výsledků průzkumu zaslané do vaší e-mailové schránky nebo e-mailových schránek vašich spolupracovníků. Nastavte různé reporty pro různé příjemce, takže dostanou jen relevantní data.

  • Doména společnosti pro průzkumy

    Umístěte průzkumy do subdomény vašeho firemního webu, například https://dotaznik.firma.cz, abyste mohli lépe identifikovat svůj průzkum s vaší společností.

  • Přístup k API

    Vytvářejte vlastní integrace na základě přístupu k API. Získejte výsledky, zasílejte pozvánky, přidávejte respondenty a mnoho dalšího.

  • Webhooky

    Automaticky zasílejte všechny nové odpovědi nebo jen některé (související s vašimi filtry) do vaší aplikace pomocí webhooků.

  • Tagování odpovědí

    Přiřaďte pozitivní nebo negativní náladu k odpovědím zákazníků (verbatimům) a sledujte, jak se nálada mění v různých oblastech vaší nabídky v čase.

  • Analýza sentimentu

    Přiřaďte pozitivní nebo negativní náladu k odpovědím zákazníků (verbatimům) a sledujte, jak se nálada mění v různých oblastech vaší nabídky v čase.

10 000 vyplnění průzkumu

ENTERPRISE

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

Řešení věnovaná pro podniky

  • Všechny funkce TEAM

    Obsahuje všechny funkce z plánu TEAM

  • Whitelabel

    Nechte své průzkumy vypadat jako vaše vlastní a skryjte značku Startquestion v zápatí.

  • Dodatečné balíčky odpovědí

    Zvyšte počet dostupných odpovědí a pozvánek ve vašem plánu a snadno provádějte výzkum na velkou databázi respondentů.

  • Dodatečné uživatelské účty

    Zvyšte počet uživatelů, kteří mohou využívat Startquestion ve vaší organizaci.

  • Čtecí účty

    Přidejte další uživatele s omezenými oprávněními, kteří mohou pouze analyzovat výsledky, aniž by měli možnost spouštět své vlastní průzkumy.

  • Zabezpečení světové úrovně

    Naše platforma je pravidelně auditována na možné bezpečnostní zranitelnosti, denně provádíme zálohy dat a máme výkonného úředníka pro zpracování dat, který vám pomůže s dokumentací GDPR (dostupné pouze v EN jazyce).

  • Politika zabezpečení hesel

    Nastavte bezpečnější politiku hesel pro uživatele vašeho plánu, jako je změna hesla každých 30 dnů, speciální znaky a délka hesla.

  • Omezený přístup na IP

    Omezte přístup k vašemu účtu přes panel nebo API pouze na vybranou IP adresu nebo skupinu IP adres.

  • SSL certifikát pro vaši doménu

    Nainstalujte SSL certifikát pro svou vlastní doménu průzkumu společnosti, aby mohli respondenti sdílet své osobní údaje.

  • Vlastní smlouva

    Tento plán umožňuje podepsat vlastní smlouvu a/nebo změny ve standardním vzoru smlouvy Startquestion.

  • Vlastní dohoda o zpracování dat (DPA)

    Tento plán umožňuje změny ve standardní dohodě o zpracování dat Startquestion.

  • Vlastní fakturace

    Tento plán umožňuje vlastní proces fakturace.

  • Vlastní smlouva o úrovni služeb (SLA)

    Tento plán umožňuje změny ve standardní dohodě o úrovni služeb Startquestion.

  • Služby concierge

    Pokud máte málo času nebo dovedností, můžeme zprostředkovat váš dotazník do platformy, koordinovat výzkum nebo vytvořit vlastní řešení.

10 000+ vyplnění průzkumu

Vyberte nejlepší plán, který splní vaše potřeby

Detailní porovnání plánů šipka doprava zelená šipka doprava

Důvěřují nám

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Startquestion oceňují uživatelé na celém světě



Často kladené otázky

  • Mohu prodloužit platnost svého účtu sám?

    Prodloužení platnosti vašeho účtu je jednoduché. Stačí navštívit nastavení účtu a kliknout na 'Platba'. Tento intuitivní proces vám umožní snadno spravovat vaše předplatn

  • Jak mohu provést platbu?

    Pro vaše pohodlí nabízíme platby přes Stripe, umožňující snadné a bezpečné transakce kartou. Kromě toho můžete vytvořit fakturu nebo pro-forma fakturu pro vaše účetnictví. Nabízíme také možnost platby bankovním převodem s odkladem platby.

  • Jak dlouho trvá zkušební období a co mi umožní provést?

    Naše 14denní zkušební období vám umožní prozkoumat všechny základní funkce naší platformy. Můžete vytvářet průzkumy a shromažďovat až 20 odpovědí bez jakéhokoliv závazku nebo poplatků.

  • Co se stane s mým účtem, pokud nezaplatím za službu?

    Pokud se rozhodnete neplatit, váš účet bude dočasně zmrazen, a průzkumy přestanou být aktivní. Výsledky budou z bezpečnostních důvodů smazány po 30 dnech.

  • Možnosti, které chci použít, vyžadují kontakt s konzultantem. Jak dlouho musím čekat?

    Pro specifické požadavky nás kontaktujte a náš konzultant se vám pokusí obratem zavolat zpět. Pokud nás kontaktujete mimo pracovní dobu, očekávejte odpověď následující pracovní den.

  • Mohu později změnit typ svého účtu nebo počet odpovědí?

    Naše služby jsou flexibilní, takže můžete kdykoliv změnit typ účtu nebo limit odpovědí. Pro změny stačí kontaktovat naše zákaznické služby.

  • Jaká bezpečnostní opatření používáte v průzkumech pro ochranu dat?

    Bezpečnost vašich dat je naší prioritou. Pravidelně provádíme bezpečnostní audity, používáme šifrování pro přihlášení na web a data jsou uložena na certifikovaných serverech. Plně dodržujeme GDPR a jiné právní normy, a data jsou používána pouze pro nezbytné účely, nikdy nepředávána třetím stranám.

Rádi pomůžeme 👋

Jsme k dispozici Po-Pá od 9:00 do 17:00.