Průzkumy webových stránek a widgety

Ať už chcete získat nové klienty, rezervovat konzultace nebo získat zpětnou vazbu na svůj web, máme pro vás připravenou šablonu.

Poznejte lépe své uživatele, zdokonalte svůj web, zvyšte konverze a vytvořte dokonalou nabídku vašeho e-commerce řešení. Online uživatelský průzkum může vaší organizaci přinést mnoho výhod. Podívejte se na níže uvedené bezplatné šablony online průzkumu a začněte vytvářet svůj průzkum na platformě Startquestion.

Příklady průzkumů uživatelské zkušenosti (zážitku)

Profesionální průzkumy spokojenosti zákazníků a pečlivě vybrané otázky vám pomohou:

  • Rozumět tomu, co si myslí stávající a potenciální uživatelé o produktech, službách, softwaru, který vytváříte, nebo o webových stránkách
  • Najít řešení hádanky, která brání zákazníkovi dokončit nákup
  • Srovnat vaši nabídku s nabídkou konkurence
  • Dozvědět se příčiny odchodu, tedy odlivu zákazníků a uživatelů

Vyberte si průzkum uživatelského zážitku přizpůsobený vašim potřebám

Můžete měřit spokojenost uživatelů ve všech kontaktních bodech s organizací. Průzkum Customer Effort Score (CES) vám odpoví na to, jak funguje zákaznická podpora ve vaší firmě a kolik úsilí uživatelé potřebují, aby se vypořádali s věcí, která je pro ně důležitá. Studie o opuštění webu vám umožní zkoumat důvody odchodu potenciálních zákazníků a očekávání těch současných.

Pokud uvažujete o zavedení změn nebo nového produktu na trh, zeptejte se svých uživatelů předem na jejich názor. Průzkum Product / Market Fit vám odpoví na to, jak hodnotí zákazníci navrhované změny a co jim chybí v nabídce vaší firmy. Otázka v reálném čase, co brání vašim zákazníkům v zadání svých objednávek, poskytne zpětnou vazbu, kterou potřebujete k zlepšení uživatelského zážitku.

Průzkum spokojenosti zákazníků vám umožní měřit úroveň spokojenosti se službou nebo produktem nepřetržitě, a cyklický průzkum NPS vám řekne, jak pravděpodobné je, že uživatelé doporučí produkt/službu svým přátelům. Online uživatelský výzkum je také skvělý nástroj k pochopení silných a slabých stránek konkurence, stejně jako k tomu, proč zákazníci volí jiné dodavatele.

Můžete také provádět tržní výzkum s online průzkumy. Zjistěte cílovou skupinu vašich zákazníků, ověřte nové nápady a zkontrolujte, jak se prezentujete ve srovnání s konkurencí, abyste vytvořili nejlepší produkt nebo poskytli nejkvalitnější službu, která překoná očekávání vašich stávajících a potenciálních zákazníků.

Více informací...

Důvěřují nám

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo