ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Průzkum vhodnosti produktu na trhu

Průzkum shody produktů si klade za cíl zhodnotit, do jaké míry váš produkt nebo služba odpovídá potřebám a očekáváním zákazníků a zda jste dosáhli tzv. produktového/trhového souladu. Tímto průzkumem se snažíme zjistit, jak úspěšně se váš nabídky začlenily na trh a jak jsou vnímány a akceptovány vašimi zákazníky.

Použít tuto šablonu strzałka w prawo Všechny vzory strzałka w prawo


Nevyhovuje vám tento vzor? Napište nám, jaké téma vás zajímá


Podívejte se na další vzory dotazníků z kategorie uživatelská zkušenost (UX)

Zobrazit více

Důvěřují nám

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Doporučují nás

Po mnoha doporučeních jsme vyzkoušeli Startquestion, který se ukázal být snadno použitelným a flexibilním softwarem pro ankety. Oceňujeme vysokou kvalitu, rychlost reakce a trpělivost týmu zákaznické podpory. Startquestion nám pomáhá v mnoha aspektech spojených s zpětnou vazbou a vidíme, že jej aktivně používají stále více uživatelů a oddělení pro své účely.

osoba

Krzysztof Gabruk

Vedoucí kapitoly zákaznického zážitku v Santander Bank Polsko

Startquestion nám umožnilo zaručit anonymitu ankety našim zaměstnancům. Schopnost automaticky odesílat připomínky k dokončení studie nám pomohla získat výsledky - bez nich bychom jistě nedosáhli tak vysoké odezvy.

osoba

Sebastian Srebnicki

Projektový manažer v Innogy

Klíčem k úspěchu projektu Hlasu zákazníka je integrace interních systémů klienta s online výzkumným softwarem. První zkušenost s systémem byla tak povzbuzující, že Medicover Polsko se rozhodl převést veškerý prováděný výzkum na platformu Startquestion.

osoba

Beata Dąbrowska

Koordinátor výzkumu trhu a analýz v Medicover Polsko

V Startquestion jsem našel to, co jsem si přál dělat později při rozvíjení své společnosti. Na jedné straně pečujeme o solidní a bezpečný technologický základ a na druhé straně nasloucháme potřebám, zapojujeme zákazníky do vývoje produktu a zaměřujeme se na řešení problémů.

osoba

Paweł Owczarek

Autor produktu FRIS, ředitel společnosti Managing Partner