![](../../wp-content/uploads/2022/08/PL-HERO-Solutions-CX-1-1.png)
Přemýšlejí vaši zákazníci o vaší značce dobře a doporučují ji svým přátelům?
Více než dvě třetiny společností z Fortune 1000 si vybraly NPS jako svůj nástroj pro měření loajality zákazníků. Nezůstávejte pozadu - použijte nejpopulárnější metodu měření zákaznické věrnosti na světě. Vyzkoušejte naše připravené NPS šablony, snadno odešlete průzkum zákazníkům a nechte nás vypočítat vaše skóre NPS .
Chcete si o nabídce nejprve promluvit? Kontaktujte nás
Důvěřují nám
Funkce Startquestion užitečné při provádění studie NPS
![](../../wp-content/uploads/2022/07/EN-Automations-1.png)
Odesílání průzkumu "kapajícím" způsobem
V rámci průzkumů NPS je klíčové kontaktovat každého zákazníka, který věnuje čas vyplnění vašeho dotazníku, a budovat s ním vztah.
Tady přichází na řadu strategie 'kapajícího' odesílání pozvánek. Startquestion umožňuje rozesílat pozvánky průběžně – každý den 1 % vaší zákaznické základny, a to po dobu 100 dnů. Tento přístup vám umožní neustále sledovat 'Pulz zákazníka', což zjednodušuje řešení jakýchkoliv problémů, které zákazníci ve vašem průzkumu zmíní. Zároveň to poskytuje prostor pro budování vztahu s pasivními zákazníky a pro vyjádření vděku promotérům, kteří hodnotí vaši značku vysoko.
![](../../wp-content/uploads/2022/05/EN-Feature-Logic-1.png)
Přizpůsobitelný obsah průzkumu
S využitím Startquestion můžete klást další cílené hloubkové otázky různým skupinám zákazníků. Máte možnost ptát se kritiků, co přesně vedlo k jejich nízkému hodnocení vašich služeb či produktů, a naopak se můžete dozvědět od promotérů, proč si myslí, že si vaše značka zaslouží vysoké hodnocení.
Tento přístup vám umožní využít zpětnou vazbu od kritiků k vylepšení vašich procesů a posilnění kvality vašich služeb. Zároveň vám poskytne hotový marketingový obsah od promotérů, který můžete efektivně využít pro přilákání nových zákazníků a posílení povědomí o vaší značce.
![](../../wp-content/uploads/2022/07/EN-Identification-1.png)
Uzavření smyčky
S naším systémem můžete snadno spravovat tok zpětné vazby od zákazníků. Každý názor nebo hodnocení lze jednoduše označit, přiřadit mu specifický stav a v případě potřeby poslat upomínky, pokud daný problém ještě nebyl vyřešen. Toto umožňuje efektivní sledování a řešení jakýchkoliv zákaznických připomínek nebo problémů.
Navíc, naši specialisté jsou připraveni vám pomoci s nastavením platformy tak, aby dokonale vyhovovala specifickým potřebám a organizační struktuře vaší společnosti. Poskytneme vám personalizovanou podporu a poradenství, abyste mohli využít všechny výhody našeho nástroje pro maximální efektivitu vaší práce.
![](../../wp-content/uploads/2022/07/EN-Tagging-4.png)
Okamžitá reakce na kritické hlasy
Hlas zákazníka by měl být slyšet napříč celou vaší organizací. Startquestion umožňuje automaticky zasílat upozornění o každém kritickém názoru těm, kdo jsou odpovědní za péči o zákazníky. Díky možnosti integrace s různými platformami může Startquestion přenášet cenné názory a postřehy vašich klientů přímo do komunikačních nástrojů jako Slack, a prostřednictvím integrace s Zapier i do dalších systémů, včetně Microsoft Teams.
Tato flexibilita v integraci zajišťuje, že klíčové informace od zákazníků jsou rychle a efektivně sdíleny s příslušnými týmy, což umožňuje rychlou reakci a zvyšuje celkovou reaktivitu vaší společnosti na zákaznické požadavky a připomínky.
![](../../wp-content/uploads/2022/07/EN-Dashboards-1.png)
Snadné sdílení výsledků
Vytvořte dynamický živý dashboard (někdy označovaný jako 'živá nástěnka'), který umožní zainteresovaným stranám přistupovat k online výsledkům a provádět hlubší analýzy. Tento nástroj umožní sledovat hodnocení NPS napříč různými zákaznickými segmenty nebo pobočkami vaší společnosti, což je obzvláště cenné pro získání přehledu o tom, jak je vaše značka vnímána.
Díky živému dashboardu bude možné okamžitě po dokončení průzkumu zákazníkem sledovat aktuální trendy NPS, což poskytuje všem zaměstnancům vaší společnosti okamžitou zpětnou vazbu o tom, zda vaše podnikání směřuje správným směrem.
Nevyhovuje vám tento vzor? Napište nám, jaké téma vás zajímá
Podívejte se na další vzory dotazníků z kategorie zpětná vazba zákazníka (CX)
-
Průzkum kvality spokojenosti se službami
-
Průzkum potřeb zákazníků
-
Průzkum zpětné vazby k produktu (NPS)
-
Spokojenost zákazníků
-
Průzkum Customer Exit
-
Průzkum Net Promoter® Score (NPS)
-
Průzkum nápadové schránky
-
Průzkum vývoje se zákazníkem
-
NPS průzkum SaaS společnosti
-
Customer Effort Score (průzkum po kontaktování zákaznického servisu)
-
Průzkum spokojenosti se službami
-
Průzkum kontinuity podnikání v době COVID-19
-
Průzkum zpětná vazba zákazníka
Máte nějaké dotazy ohledně NPS?
![](https://www.startquestion.cz/wp-content/uploads/2022/08/HERO-REGISTER3.png)
Vytvořte si bezplatný účet na Startquestion
Prozkoumejte další řešení Startquestion
![Customer Experience](https://www.startquestion.cz/wp-content/uploads/2022/04/icon-big-1.png)
Zákaznická zkušenost
![Employee Insights](https://www.startquestion.cz/wp-content/uploads/2022/04/icon-big-2.png)
Názory zaměstnanců
![User Research](https://www.startquestion.cz/wp-content/uploads/2022/04/icon-big-3.png)
Uživatelský průzkum