Šablony průzkumů pro obchodní a marketingové týmy

Prozkoumejte trh pro své služby prostřednictvím online průzkumů a zjistěte, jak zlepšit vaše marketingové aktivity.

Průzkumy týkající se obchodu a marketingu jsou skvělým způsobem, jak získat informace od stávajících i potenciálních zákazníků ohledně budoucího rozvoje vaší organizace. Podívejte se na níže uvedené bezplatné šablony online průzkumu a začněte vytvářet svůj průzkum na platformě Startquestion.

Příklady business a marketingových průzkumů

Prostřednictvím připravených online průzkumů, které jsme pro vás připravili, nyní můžete:

  • Získat budoucí zákazníky (generování leadů)
  • Zjistit, zda je vaše značka dobře známá
  • Umožnit potenciálním zákazníkům snadněji kontaktovat obchodní oddělení
  • Ověřit účinnost reklamních kampaní
  • Dovědět se názory účastníků vašich webinářů

A mnoho dalšího!

Vyberte si obchodní a marketingový průzkum přizpůsobený vašim potřebám

Průzkumy obchodu a marketingu vám mohou lépe pomoci porozumět cílové skupině produktů nebo služeb vaší společnosti. S připravenými šablonami průzkumů připravenými našimi odborníky můžete získat spoustu cenných informací, jako jsou:

  • Data o potenciálních zákaznících

Získání nových uživatelů je pro každou organizaci klíčovým úkolem. Můžete si práci usnadnit automatizací tohoto procesu díky online průzkumům, jako jsou průzkumy generování leads nebo formuláře pro odběr newsletteru.

  • Znalosti o účinnosti reklamy

Každá organizace, která chce získat nové zákazníky, musí investovat do reklamy. Ale jak zjistit, zda využíváme rozpočet nejlépe? Jak ověřit účinnost zvoleného způsobu dosažení potenciálních příjemců? Dobrým řešením je průzkum dopadu reklamy, který ukáže místo rozhodnutí.

  • Brand Awareness

Předpokládejme, že provozujete společnost, která vyrábí klimatizace. Vědí klienti o naší existenci? Jak zkontrolovat povědomí trhu o našem produktu nebo službě? Nabízíme průzkum Bran Awarenss (povědomí o značce). Tato jednoduchá a praktická studie vám umožní zjistit, zda potenciální zákazníci znají náš produkt.

  • Zpětná vazba od účastníků webinářů

Webináře se staly cenným nástrojem pro odborníky v oblasti marketingu a prodeje. Vytvářejí pozitivní obraz společnosti, která je ochotná sdílet znalosti, a slouží také k získávání nových leads. Ale je to vždy tak? Není nutně. Abyste zjistili, jak účastníci vnímají váš webinář, zeptejte se jich na téma setkání, postoj a dovednosti lektora.

  • Kontaktní údaje pro prodejce

Umožněte potenciálním zákazníkům snadno kontaktovat oddělení prodeje. Vytvořte snadno vyplnitelný kontaktní formulář a umístěte ho na své webové stránky. Nechte potenciální zákazníky domluvit si rozhovor nebo schůzku s prodejcem ve vhodném čase pro ně.

Startquestion umožňuje nejen shromažďovat a analyzovat zpětnou vazbu, ale také připravovat zprávy (cyklické nebo ŽIVĚ) a pohodlně sestavovat data tak, aby získané informace přinesly vaší organizaci co největší prospěch.

Více informací...

Důvěřují nám

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo