Šablony průzkumu zpětné vazby od zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je klíčovým prvkem v obchodě. Zjistěte, co si vaši zákazníci myslí o vaší společnosti a vašich produktech/službách.

Online průzkumy a průzkumy spokojenosti zákazníků jdou ruku v ruce. Jsou to vynikající nástroje pro specialisty v oblasti zákaznické zkušenosti (CX), manažery zákaznických služeb, majitele internetových obchodů a konečně i správní rady společností, neboť představují klíčové ukazatele pro rozhodování v obchodním prostředí. Podívejte se na následující bezplatné šablony online průzkumů a začněte vytvářet svůj průzkum na platformě Startquestion.

Příklady průzkumů zpětné vazby zákazníků

Poslouchejte hlas zákazníka, abyste pochopili jejich potřeby. S online průzkumy budete moci:

  • Zlepšit standardy zákaznického servisu
  • Zvýšit úroveň spokojenosti zákazníků s kvalitou nabízených produktů a služeb
  • Vytvořit skupinu důvěryhodných a loajálních ambasadorů značky
  • Získat výhodu oproti konkurenci tím, že budete mít zákazníky blízko
  • Zlepšit svou nabídku na základě hodnocení a názorů
  • Identifikovat problémy ovlivňující ztrátu spokojenosti a odchod

Základem výzkumu spokojenosti zákazníků je položit správné otázky správným lidem ve správný čas.

Očekávání zákazníků mohou souviset s kvalitou produktů, poskytovanými službami, kontaktem s oddělením zákaznické podpory, vyřizováním stížností, změnami v nabídce nebo novými funkcemi v softwaru výrobce. Spokojenost zákazníků na každém z těchto bodů kontaktu lze měřit a analyzovat.

Vyberte si průzkum zpětné vazby zákazníků přizpůsobený vašim potřebám

Pomocí našich připravených šablon připravených odborníky na CX můžete provádět:

  • Průzkumy spokojenosti se zákaznickým servisem
  • Analýzu odchodu (odchod zákazníků)
  • Roční průzkumy spokojenosti
  • Průzkumy věrnosti zákazníků (Net Promoter Score)
  • Průzkumy spokojenosti zákazníků po nákupu

A mnoho dalšího. Můžete také využít kontaktní formulář zákazníka k žádosti o neocenitelnou zpětnou vazbu nepřetržitě.

Sledujte, jak se hlas zákazníka mění s časem. Zeptejte se, kolik úsilí vynakládají na řešení záležitostí důležitých pro ně u oddělení Customer Effort Score (CES), zkoumejte trendy a měřte spokojenost zákazníků (CSAT).

Analýza úrovně spokojenosti zákazníků po transakci vám pomůže zlepšit nabídku nebo přístup k podnikání, abyste dosáhli nízké míry odchodu a vysokých hodnocení spokojenosti zákazníků.

Více informací...

Důvěřují nám

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo