TAGOVÁNÍ ODPOVĚDÍ V PRŮZKUMU

Z otevřených odpovědí určete, co je nejdůležitější, a správně je kategorizujte

Vyzkoušet zdarmašipka v pravo

Přiřazení odpovědí ke kategoriím

Efektivně organizujte a analyzujte odpovědi z průzkumu tím, že je přiřadíte do specifických kategorií, jako jsou cena, produkt, zákaznický servis a procesy. Toto uspořádání usnadňuje porozumění klíčovým oblastem zájmu vašich zákazníků.

Analýza sentimentu

Rozlišujte mezi pozitivními a negativními odpověďmi ve vašich průzkumech pro hlubší porozumění emocím a postojům vašich klientů. Tato analýza sentimentu vám umožní lépe pochopit, jak zákazníci vnímají vaše služby a produkty.

Sledování trendů nálady zákazníka

Pozorujte, jak se mění nálady zákazníků a témata diskusí v čase. Monitorujte dopady vašich změn v procesech na zákaznické vnímání a zjišťujte, zda tyto změny přinášejí očekávané výsledky.

Akce na základě zpětné vazby

Využijte získanou zpětnou vazbu pro konkrétní akce. Poskytněte relevantní informace z konkrétních kategorií odpovídajícím oddělením a podněcujte změny v souladu s potřebami a přáními vašich zákazníků.

Z otevřených odpovědí určete, co je nejdůležitější, a správně je kategorizujte

Vyzkoušet zdarmašipka v pravo ikonka kola ikonka kola

Důvěřují nám

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo