ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Widgetový průzkum nacenění

Cena hraje v online prostředí klíčovou roli při rozhodování zákazníků. Zde zákazníci najdou informace o cenách a nabídce, které ovlivňují jejich rozhodnutí nakoupit nebo prohlédnout konkurenční produkty. Tato šablona průzkumu vám umožní získat cenný pohled na to, jak vaši zákazníci vnímají cenovou politiku vašeho podniku. Tímto průzkumem získáte perspektivu, která vám pomůže optimalizovat cenovou strategii a zajistit, že vaše nabídka bude atraktivní a konkurenceschopná.

Použít tuto šablonu strzałka w prawo Všechny vzory strzałka w prawo


Podívejte se na další vzory dotazníků z kategorie uživatelská zkušenost (UX)

Zobrazit více

Důvěřují nám

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Doporučují nás

Po mnoha doporučeních jsme vyzkoušeli Startquestion, který se ukázal být snadno použitelným a flexibilním softwarem pro ankety. Oceňujeme vysokou kvalitu, rychlost reakce a trpělivost týmu zákaznické podpory. Startquestion nám pomáhá v mnoha aspektech spojených s zpětnou vazbou a vidíme, že jej aktivně používají stále více uživatelů a oddělení pro své účely.

osoba

Krzysztof Gabruk

Vedoucí kapitoly zákaznického zážitku v Santander Bank Polsko

Startquestion nám umožnilo zaručit anonymitu ankety našim zaměstnancům. Schopnost automaticky odesílat připomínky k dokončení studie nám pomohla získat výsledky - bez nich bychom jistě nedosáhli tak vysoké odezvy.

osoba

Sebastian Srebnicki

Projektový manažer v Innogy

Klíčem k úspěchu projektu Hlasu zákazníka je integrace interních systémů klienta s online výzkumným softwarem. První zkušenost s systémem byla tak povzbuzující, že Medicover Polsko se rozhodl převést veškerý prováděný výzkum na platformu Startquestion.

osoba

Beata Dąbrowska

Koordinátor výzkumu trhu a analýz v Medicover Polsko

V Startquestion jsem našel to, co jsem si přál dělat později při rozvíjení své společnosti. Na jedné straně pečujeme o solidní a bezpečný technologický základ a na druhé straně nasloucháme potřebám, zapojujeme zákazníky do vývoje produktu a zaměřujeme se na řešení problémů.

osoba

Paweł Owczarek

Autor produktu FRIS, ředitel společnosti Managing Partner