Průzkum zpětné vazby po webináři
Požádat o zpětnou vazbu od účastníků je jedním z nejúčinnějších způsobů, jak optimalizovat budoucí události.
Nevyhovuje vám tento vzor? Napište nám, jaké téma vás zajímá
Podívejte se na další vzory dotazníků z kategorie business & marketing
-
Hotelový průzkum
-
Demografický průzkum
-
Průzkum po události
-
Průzkum nakupování online
-
Marketingový průzkum
-
Průzkum sociálních sítí
-
Hotelový průzkum
-
Průzkum efektivity reklamy
-
Kontaktní formulář obchodního oddělení
-
Formulář pro generování potenciálních zákazníků
-
Formulář hlášení o incidentu
-
Brandingový dotazník
-
Formulář log aktivity
-
Průzkum zpětné vazby po webináři
-
Brand awareness
-
Průzkum kontinuity podnikání v době COVID-19
-
Průzkum testování konceptu produktu
Důvěřují nám
Doporučují nás
Po mnoha doporučeních jsme vyzkoušeli Startquestion, který se ukázal být snadno použitelným a flexibilním softwarem pro ankety. Oceňujeme vysokou kvalitu, rychlost reakce a trpělivost týmu zákaznické podpory. Startquestion nám pomáhá v mnoha aspektech spojených s zpětnou vazbou a vidíme, že jej aktivně používají stále více uživatelů a oddělení pro své účely.
Krzysztof Gabruk
Startquestion nám umožnilo zaručit anonymitu ankety našim zaměstnancům. Schopnost automaticky odesílat připomínky k dokončení studie nám pomohla získat výsledky - bez nich bychom jistě nedosáhli tak vysoké odezvy.
Sebastian Srebnicki
Klíčem k úspěchu projektu Hlasu zákazníka je integrace interních systémů klienta s online výzkumným softwarem. První zkušenost s systémem byla tak povzbuzující, že Medicover Polsko se rozhodl převést veškerý prováděný výzkum na platformu Startquestion.
Beata Dąbrowska
V Startquestion jsem našel to, co jsem si přál dělat později při rozvíjení své společnosti. Na jedné straně pečujeme o solidní a bezpečný technologický základ a na druhé straně nasloucháme potřebám, zapojujeme zákazníky do vývoje produktu a zaměřujeme se na řešení problémů.
Paweł Owczarek