ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Relační NPS průzkum

Relační NPS průzkum je nástroj založený na Net Promoter Score (NPS), který vám umožňuje sledovat a vyhodnocovat loajalitu zákazníků a analyzovat změny a trendy v průběhu času. NPS bývá označována za klíčovou otázku, protože s minimálním úsilím umožňuje měřit úroveň spokojenosti zákazníků a ovlivnit strategická rozhodnutí značky. Tento průzkum také umožňuje společnosti nahlížet na své aktivity z perspektivy a potřeb svých zákazníků. Díky relačnímu NPS průzkumu můžete získat cenné informace o loajalitě zákazníků a jejich očekáváních, což vám pomůže vylepšit své produkty a služby a posílit vztahy se zákazníky.

Použít tuto šablonu strzaĹ‚ka w prawo Všechny vzory strzaĹ‚ka w prawo


Podívejte se na další vzory dotazníků z kategorie uživatelská zkušenost (UX)

Zobrazit více

Důvěřují nám

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Doporučují nás

Po mnoha doporučeních jsme vyzkoušeli Startquestion, který se ukázal být snadno použitelným a flexibilním softwarem pro ankety. Oceňujeme vysokou kvalitu, rychlost reakce a trpělivost týmu zákaznické podpory. Startquestion nám pomáhá v mnoha aspektech spojených s zpětnou vazbou a vidíme, že jej aktivně používají stále více uživatelů a oddělení pro své účely.

osoba

Krzysztof Gabruk

Vedoucí kapitoly zákaznického zážitku v Santander Bank Polsko

Startquestion nám umožnilo zaručit anonymitu ankety našim zaměstnancům. Schopnost automaticky odesílat připomínky k dokončení studie nám pomohla získat výsledky - bez nich bychom jistě nedosáhli tak vysoké odezvy.

osoba

Sebastian Srebnicki

Projektový manažer v Innogy

Klíčem k úspěchu projektu Hlasu zákazníka je integrace interních systémů klienta s online výzkumným softwarem. První zkušenost s systémem byla tak povzbuzující, že Medicover Polsko se rozhodl převést veškerý prováděný výzkum na platformu Startquestion.

osoba

Beata Dąbrowska

Koordinátor výzkumu trhu a analýz v Medicover Polsko

V Startquestion jsem našel to, co jsem si přál dělat později při rozvíjení své společnosti. Na jedné straně pečujeme o solidní a bezpečný technologický základ a na druhé straně nasloucháme potřebám, zapojujeme zákazníky do vývoje produktu a zaměřujeme se na řešení problémů.

osoba

Paweł Owczarek

Autor produktu FRIS, ředitel společnosti Managing Partner