ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Customer Effort Score (průzkum po kontaktování zákaznického servisu)

Kvalitní zákaznický servis hraje klíčovou roli v budování loajality a spokojenosti zákazníků. Ale jak můžete zjistit, zda jsou vaši zákazníci skutečně spokojení s poskytovanými službami? Použijte naši šablonu, která vám umožní snadno měřit úroveň snahy, kterou musí vaši zákazníci vyvinout při interakci se zákaznickým týmem. Tímto průzkumem získáte cenné poznatky o tom, jak efektivně a bezproblémově vaši zákazníci mohou řešit své potřeby a problémy, což vám pomůže zlepšit jejich zážitek a posílit vztahy s nimi.

Použít tuto šablonu Všechny vzory


Podívejte se na další vzory dotazníků z kategorie zpětná vazba zákazníka (CX)

Zobrazit více

Důvěřují nám

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Doporučují nás

Po mnoha doporučeních jsme vyzkoušeli Startquestion, který se ukázal být snadno použitelným a flexibilním softwarem pro ankety. Oceňujeme vysokou kvalitu, rychlost reakce a trpělivost týmu zákaznické podpory. Startquestion nám pomáhá v mnoha aspektech spojených s zpětnou vazbou a vidíme, že jej aktivně používají stále více uživatelů a oddělení pro své účely.

osoba

Krzysztof Gabruk

Vedoucí kapitoly zákaznického zážitku v Santander Bank Polsko

Startquestion nám umožnilo zaručit anonymitu ankety našim zaměstnancům. Schopnost automaticky odesílat připomínky k dokončení studie nám pomohla získat výsledky - bez nich bychom jistě nedosáhli tak vysoké odezvy.

osoba

Sebastian Srebnicki

Projektový manažer v Innogy

Klíčem k úspěchu projektu Hlasu zákazníka je integrace interních systémů klienta s online výzkumným softwarem. První zkušenost s systémem byla tak povzbuzující, že Medicover Polsko se rozhodl převést veškerý prováděný výzkum na platformu Startquestion.

osoba

Beata Dąbrowska

Koordinátor výzkumu trhu a analýz v Medicover Polsko

V Startquestion jsem našel to, co jsem si přál dělat později při rozvíjení své společnosti. Na jedné straně pečujeme o solidní a bezpečný technologický základ a na druhé straně nasloucháme potřebám, zapojujeme zákazníky do vývoje produktu a zaměřujeme se na řešení problémů.

osoba

Paweł Owczarek

Autor produktu FRIS, ředitel společnosti Managing Partner