Onboarding průzkum
Jak noví zaměstnanci vnímají své začátky ve vaší firmě? Jak jim onboarding pro nové členy týmu pomáhá integrovat se do vaší organizace?
Nevyhovuje vám tento vzor? Napište nám, jaké téma vás zajímá
Podívejte se na další vzory dotazníků z kategorie lidské zdroje (HR)
-
Průzkum Exit Interview
-
Průzkum Candidate Experience
-
Pulsní průzkum
-
Onboarding průzkum
-
Formulář pro sebehodnocení zaměstnance
-
Gallup průzkum angažovanosti zaměstnanců
-
Průzkum práce na dálku
-
Průzkum mobbingu v zaměstnání
-
Průzkum zpětné vazby po setkání / meetingu
-
Formulář žádosti o zaměstnání
-
Průzkum spokojenosti zaměstnanců
-
Průzkum náboru zaměstnanců
-
Formulář hodnocení zaměstnance
-
Průzkum vyhoření zaměstnanců
-
Průzkum zaměstnaneckých výhod
-
Průzkum spolupráce s nadřízeným
-
Průzkum stresu v práci
-
Průzkum hodnocení školení
-
Průzkum angažovanosti zaměstnanců
-
360° zpětná vazba
-
Zaměstnanecké Net Promoter Score (eNPS)
Důvěřují nám
Doporučují nás
Po mnoha doporučeních jsme vyzkoušeli Startquestion, který se ukázal být snadno použitelným a flexibilním softwarem pro ankety. Oceňujeme vysokou kvalitu, rychlost reakce a trpělivost týmu zákaznické podpory. Startquestion nám pomáhá v mnoha aspektech spojených s zpětnou vazbou a vidíme, že jej aktivně používají stále více uživatelů a oddělení pro své účely.

Krzysztof Gabruk
Vedoucí kapitoly zákaznického zážitku v Santander Bank Polsko
Startquestion nám umožnilo zaručit anonymitu ankety našim zaměstnancům. Schopnost automaticky odesílat připomínky k dokončení studie nám pomohla získat výsledky - bez nich bychom jistě nedosáhli tak vysoké odezvy.

Sebastian Srebnicki
Projektový manažer v Innogy
Klíčem k úspěchu projektu Hlasu zákazníka je integrace interních systémů klienta s online výzkumným softwarem. První zkušenost s systémem byla tak povzbuzující, že Medicover Polsko se rozhodl převést veškerý prováděný výzkum na platformu Startquestion.

Beata Dąbrowska
Koordinátor výzkumu trhu a analýz v Medicover Polsko
V Startquestion jsem našel to, co jsem si přál dělat později při rozvíjení své společnosti. Na jedné straně pečujeme o solidní a bezpečný technologický základ a na druhé straně nasloucháme potřebám, zapojujeme zákazníky do vývoje produktu a zaměřujeme se na řešení problémů.

Paweł Owczarek
Autor produktu FRIS, ředitel společnosti Managing Partner